Топлите слънчеви лъчи и ведрият полъх на вятъра рано или късно започват да отстъпват на есенните студове. Колкото и да е приятно сутрешното тичане в парка, това далеч не е така ако температурата е близка до нула.

Есента е перфектното време да замените тичането навън с бягаща пътека. Ето няколко причини, които подкрепят думите ни.

1. Бягащите Пътеки са Щадящи за Ставите

Безспорно един от минусите ако бягате навън е, че грубите настилки оказват силно въздействие върху мускулите, ставите и костите. Продължителното тичане върху асфалт може да причини щети след време, дори сега да не усещаме проблеми. За щастие повечето качествени бягащи пътеки нямат този проблем.

Например, всички бягащи пътеки Life Fitness са оборудвани със система за абсорбиране на удара FlexDeck, която осигурява омекотяване на натиска върху ставите на всяка крачка. Това може да намали натоварването на ставите до 30%.

2. Бягащите Пътеки имат Безброй Възможности за Развлечения

Бягането навън предлага зашеметяващи гледки и красиви пейзажи, но в зависимост от местоположението ви, може и да ви предложи сиви градски улици, асфалт и многобройни коли.

Бягащите пътеки обаче притежават функции за забавление, които правят изживяването по-интересно, а времето минава неусетно. Например, конзолите Life Fitness Discover SE3 HD предлагат телевизия, интернет, разнообразие от игри и виртуални курсове и съвместимост с популярни развлекателни и фитнес приложения.

3. Бягащите Пътеки Работят във Всякакви Атмосферни Условия

Момиче на бягаща пътека

Сезоните се променят, но за щастие бягащите пътеки остават същите – те са удобни и не са подвластни на ветровете, бурните дъждове и хлъзгавите настилки. Казано накратко, бягащите пътеки ви предлагат най-сигурният терен в съчетание с най-добрите условия. Фокусираната тренировка, без да се тревожим за странични фактори е най-добрата тренировка.

4. Бягащите Пътеки могат да Имитират Външната Среда

Един от смятаните за минуси на бягащите пътеки е, че те не могат да компенсират динамичните предизвикателства на бягането навън – вятърът, промяната в наколна, препятствията и тн.

За щастие решението е толкова лесно, колкото и натискането на бутон. Регулирането на наклона на бягащата пътека само с 1% може да увеличи интензивността и да създаде подобно преживяване като при изкачването на планински терени.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Име *